3/5-2012- Robin Johansson ♥

3 maj 2012  är ett datum jag aldrig kommer glömma och som alltid kommer betyda sjukt mycket för mig !! ♥

Älskling du gör min värld, snurrar min jord, ger mig nya andetag, du får mig att le bara genom att vara dig själv... Det händer väldigt ofta att jag ryser i hela kroppen bara genom att tänka på hur glad jag är att jag har dig, & hur mycket jag faktikst älskar dig.♥

Det finns inte tillräckligt med ord för att beskriva hur underbart kär och glad jag blir när jag är med dig, du är det som konstant finns i mina tankar det som får mig att le och vara glad.
Det känns som att jag lever i en sjukt ovärklig men underbar dröm, och att detta inte är sant, att just jag av alla fick väldens finaste kille, som jag idag kan kalla pojkvän , det känns bara så otroligt ovärkligt, men har aldrig kunnat önska mig något bättre. ♥

Kan inte sluta le varje gång jag tänker på dig, du är allt jag någonsin kan önska mig, och jag tänker aldrig släppa taget om dig min ängel.
tror aldrig att jag varit så glad som jag är när jag är med dig, du är min ögonsten, min prins och min underbara pojkvän.
Varje gång du ser på mig så stannar tiden, vill pausa där för att hålla om dig och förklara hur mycket jag älskar dig och hur mycket du faktikst betyder för mig.♥

JAG ÄLSKAR DIG ROBIN JOHANSSON! ♥



image description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description


KOMMENTARER


åh vad gulligt

2012-05-04 // 19:05:38

ååh herregud så söta ni är, ni passar verkligen!!!! önskar er all lycka!

kramar!

2012-05-05 // 00:42:02
Anonym

Gud va fina bilder ni har tagit , verkligen super söta!!!!!!

2012-05-05 // 00:43:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: