AVSLUTNINGSKLÄDER BESTÄLLDA!

har beställt mina avslutningskläder nu , är hur nöjd som hällst hoppas dom är och sitter lika bra som jag förväntat mig nu!
ååh längtar verklligen tills dom kommer!!
vad tycker ni? fina / fula?
iallafall så tycker jag att dom är något så sjukt fina!
letade ju efter en enkel långklänning som heller inte var lika ''normal'' som alla andra långklänningarna så tyckte verkligen att det här kändes som jag.
dessutom älskar jag verkligen skorna! passar till klänningen och till massa annat också , dock är det 14 cm hög klack och 4 cm platå. men får öva att gå i dom när dom kommer!
nu är det bara vädret som saknas till skolavslutningen! får hoppas på att det vänder snart och blir sommar!


KOMMENTARER


jag letar efter avslutningsklänningar jag också, men jag hittar inga snygga, bara jätte korta och raka, vart hittade du den här som är på bilden? :)

2012-05-13 // 09:09:59
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: