Godmorgon Härliga Tisdag!

sitter just nu på mitt glov i mitt rum, har försökt plockat undan det mesta, har ganska stökigt, har kännt att jag inte riktigt har orkat städa, och ska jag nu göra det så är det lika bra att jag gör det noggrant så det får vänta tills efter skolan.

igår spenderade jag resaten av dagen bortsätt från skolan , med min underbara bästavän!
vi gick en lång prommenad upp till minneslunden och hälsade på bland annat Fredrik Åhs, Lennart Åhs, Richard , gammelmorfar Nisse, och alla dom andra som är så sjukt saknade här nere! känner att det är inte ens många som ska ligga där som bl.a Fredrik Åhs min släkting.. som inte dog av åldern utan blev mördad här i strängnäs år 2000.. 

( För er som vill läsa om det hämska som hände med Fredrik år 2000 i ugglanspark / utan för UB.. så går det att läsa mera bl.a här : http://www.svenskamord.se/index.php?topic=8387.0 & http://folket.se/nyheter/sormland/1.162192  )

usch.. får en stor klump i magen när jag tänker på det.. hemskt att någon ska behöva dö utan andledning!
Tänker på er alla där uppe, ni är verkligen saknade!!!
 
iallafall sen senare på kvällen så pratade jag i telefon med min underbara kille i någon timma på kvällen, helt sjukt vad jag verkligen tycker om honom, går inte ens att beskriva, åååh är så kär!

Idag går jag bara två lektioner och sen slutar jag runt klockan 10:30 / 11:00, och då blir det hem och städa rummet och sen vänta på att min prins kommer! gud vad jag saknar honom, har inte träffat han på jätte länge känns det som!


image description
image descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Bilder från minneslunden , dock bara mobil bilder för varken jag eller fanny tänkte på att ta med våra systemkameror så får duga med dom här så länge!

nu ska jag vidare till skolan , have a nice day everybody, peace out!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: