Robin Johansson! ♥

Robin.. jag vill bara med det här att du ska veta hur mycket jag verkligen älskar dig och hur mycket du verkligen betyder för mig..

jag älskar dig på riktigt med hela mitt hjärta, jag tror inte du förstår hur mycket jag verkligen tycker om dig, när jag är med dig är jag den lyckligaste tjejen på jorden.. finns inte ens ord på hur glad jag är.
du är det bästa som hänt mig , du är min livsglädje.
och kunde jag så skulle jag ge dig hela världen.. jag älskar dig från topp till tå och jag lovar dig att jag ska verkligen visa hur mycket jag älskar dig och hur mycket du faktikst betyder för mig.
varje gång du går så känns det jätte tomt inom mig, men varje gång du kommer tillbaka så fylls det tomma inom mig bort, det är du som gör mig glad.

seriöst 3/5-2012 är datumet jag på riktigt aldrig kommer att glömma.
jag ska göra allt för att visa dig hur mycket jag verkligen älskar dig och hur mycket jag vill ha dig hos mig.
på riktigt du är den ända killen jag tänker på, den ända killen som finns i mina tankar 24/7.
jag tänker inte sluta kämpa för det här.. för du är verkligen den jag vill ha.

trodde på riktigt aldrig att jag skulle få dig.. minns när det var alla hjärtans-dag , första gången jag var med dig, när vi låg hemma hos fanny, och kollade på twilligt.. seriöst du var det sötaste jag sätt.. och jag minns kvällen där efter så var jag på väg att skriva till dig men jag vågade inte.. för jag trode verkligen aldrig att jag ens hade någon chans och att han förmodligen redan höll på med en tjej, men dagen då jani låste min telefon ångrar jag inte ett dugg, det var då du skrev till mig , och hela jag lös upp som en sol..

jag var verkligen över lycklig och vi satt och chattade om lite allt möjligt, och vi bestämde att du och jag skulle träffas och kolla på film och mysa osvosv. jag mindes hur nervös jag verkligen var.. nästan så det gjorde ont.. haha.. 

men när dagen då vi träffades, så minns jag hur jag gick ocg pratade med fanny i telefon för att jag var så himla nervös.. och jag var på väg mot tågbron där jag skulle möta dig.. och så när jag ser dig så pirrade det verkligen i hela kroppen, jag minns den känslan som jag hade, som jag än i dag får när jag träffar dig.. ja och fanny avslutade samtalet och vi mötte varandra med en kram.. vi började sagta gå mot mig.. och vi gick och små pratade.. när vi kom hem till mig så valde du film.. vi la oss i min säng och snackade en massa samtidigt vi kollade på film. 

jag minns den känslan.. jag låg där och var jätte nervös.. men ändå så var jag den lyckligaste tjejen på jorden.. 
vi låg och pratade bort nästan hela filmen , tror inte det blev pinsam tystnad en enda gång.. jag kände redan då hur mina känslor för dig börjades bygga upp.. 
och sen skulle jag pussa dig på kinden, minns inte varför men jag lovade att du skulle få en puss på kinden.. och precis när jag pussar dig på kinden så vänder du huvudet och pussar mig på munnen.
den känslan var helt ofattbar.. går inte ens att beskriva hur glad jag var.. 

tror inte någon förstod den känslan jag hade när vi pussades.. 
och jag minns att efter vi pussats så la du din arm runt mig medans du med din andra arm tog tag i min hand..
seriöst jag trode jag skulle dö av glädje så glad var jag..

sen kom valborg och vi bestämde att du skulle följa med oss till husvagnen som ligger i skärgården.. 
jag var helt chockad att den finste killen ville följa med MIG till HUSVAGNEN på en VALBORG.. trode först att han drev med mig, men det gjorde han inte.. och det bästa som kunnat hända.. att världens sötaste kille ville följa med mig dit.. en hel helg..

det var seriöst den bästa helgen jag haft.. tror aldrig jag varit så glad, av att någon vill följa med mig någonstans.. finns inte ens ord som kan beskriva den underbara känslan jag får i kroppen när jag är med han...

vi gick till stranden bara han och jag som låg en bit bort vi gick och pratade om lite allt möljligt.. 
och när vi kommer dit så är det fullt med svanar i hela vattnet , och det var otroligt fint.. 
vi gick runt där och pratade och jag minns på vägen tillbaka stannade vi i skogen precis där solen lyste emellan och han sa att det här var som i en film, när ett kärlekspar skulle pussas.. och han tog tag i mig och kramade mig.. och det var då jag för första gången sa till honom face to face.. att jag tycker verkligen om dig sjukt mycket robin.. 

han kramade mig hårdare och viska i mitt öra '' jag tycker om dig sjukt mycket också'' sen så pussade han mig på munnen, och vi gick vidare.. går på riktigt inte att förklara hur det kändes, jag är så sjukt kär i honom så att det nästan gör ont.. 

jag minns även hur glad jag blev när du skrev Robin ♥ Michelle i sanden på stranden.. det kändes som en helt overklig saga.. och att just jag av alla människor fick den underbara prinsen var helt overkligt.. 

jag minns första gången du sa '' jag älskar dig '' till mig, det var den kvällen då du dissat mig nästan hela dagen och jag var verkligen jätte ledsen för att jag trode att han aldrig skulle höra av sig mera.. men på kvällen när jag satt i badet så ringde han , och jag var fortfarande jätte ledsen.. och jag minns hur mycket han bad om förlåtelse och sa att han verkligen var jätte ledsen och att han inte haft någon mottagning på mobilen.. och sa jag till honom att jag verkligen trodde att han inte skulle höra av sig mera och så började jag gråta ännu mera och mitt i meningen så avbröt han mig och sa '' michelle , jag älskart dig verkligen, så snälla förlåt''..
 det går inte att förklara den underbara kännslan att vara kär..

den 3 maj 2012, blev det officielt vi och jag ångrar inte det ett enda dugg för jag älskar dig mer än det finns stjärnor på himmlen och jag ska göra allt som går att göra för att bevisa det för honom.. 
för han är verkligen allt jag vill ha.. han är killen i mitt liv.. min kärlek.. och min prins.

och du ska veta att varför jag blivit så orolig varje gång du inte hört av dig.. är för att jag är så pass rädd för att förlora dig.. det är verkligen det sista jag vill.. och jag älskar dig verkligen till tusen.. saken är inte det att jag inte litar på dig för det gör jag.. utan saken är den att hade jag fått bestämma så hade jag delat all min tid med dig, varje dag , varje minut och varje sekund.. jag vet att det inte går och jag vet att det inte kommer sluta bra om det skulle vara så att vi var hela tiden.. 
utan det är bara det är du gör mig verkligen något så sjukt lycklig, du får mig alltid att le, och du får mig att känna den känslan av att älska.. 

och nu ska jag verkligen visa allt det jag försökt visa dig men inte haft tid att kunna göra.. hur mycket jag faktist älskar dig och hur jävla glad jag är att jag har dig.. 
jag vill verkligen inget annat än att det här ska funka.. för jag är verkligen förälskad i dig och jag hoppas verkligen att du förstår vad jag vill få ut av det här som jag skrivigt.. 

Robin Johansson, jag älskar dig med hela mitt hjärta och det menar jag verkligen, du är det bästa som hänt mig och du betyder mer än någonting annat för mig, och jag ska göra allt för att bevisa det till dig, för du är verkligen den ända killen som finns i mina tankar och i mitt hjärta dag in och dag ut. 
och jag är den lyckligaste tjejen i världen när jag är hos dig!
jag önskar att hela världen kunde få se hur underbart mycket jag älskar min pojkvän, och hur jävla fin han är!
JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN DET FINNS STJÄRNOR PÅ HIMLEN, ROBIN JOHANSSON!♥

3/5-2012 du är glädjen i mitt liv älskling ♥ !

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

DU ÄR DEN FINASTE MÄNNISKAN PÅ JORDEN, MIN EGNA ÄNGEL! ♥




  

 

KOMMENTARER


herregud va söta ni är tillsammans, jag läste hela texten och där du skrev om husvagnen och stranden kändes det verkligen som i en film haha, hoppas att ni är tillsammans länge och lyckliga med varandra! <3

2012-05-13 // 08:19:05
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: