Tisdag 22:adra maj 2012

sitter just nu i skolan, gick ut från svenska letionen för att fortsätta skriva på min krönika som vi håller på och skriva men eftersom att dom sitter och kollar på svenska bajs dopet på nån prinsessa osv osv. så gick jag ut för att jag tyvärr inte kan skriva samtidigt som det är annat ljud runt om kring , och så tycker jag att dopet är liksom inget speciellt , tycker allt sånt bara är så sjukt töntigt, men det finns ju folk som tycker att det är ofattbart osv. men men tur att alla har olika åsikter.
men nu ska jag fortsätta på min krönika så att den blir klar,så att jag kan få sluta, sen efter skolan blir det att träffa finaste christofer ska hem till han , mysigt!
jaja får se om jag bloggar senare, puss hej!!

image descriptionimage description

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: