Lördagen 27 oktober 2012

Hann inte skriva så mycket i går men iallafall kan skriva nu,
igår vaknade jag gick upp, va ensam hemma sen 10:30 då Jonny och Anton åkte ned till Ullared för att hämta mamma och moster.
Stannade hemma för att jag skulle duscha sen åka till Södertälje för att träffa Hugo.
Iallafall gick en skit mysig promenad typ runt 14, sen gick jag hem hoppa in i en dusch fixade mig osv.
Tog 18:27 tåget till Södertälje syd, tog ett tag för mig att hitta in till centrum haha, men lyckades tillslut där jag mötte Hugo, trodde att mitt sista tåg hem gick 20:21 så vi stressade till syd men fick skjuss av Hugos storebrors flickvän.
Fett gulligt, men när vi kom fram så stod de att tåget gick 22:17 så det va ju kul, fick sitta på syd i 2 timmar Haha. Men kul va det iallafall!
Kom hem typ 23, så gick och la mig typ direkt!
Och idag blir det att taggs fotbolls Match, AIK- syriska på hemma plan ( Råsunda )
Ska bli så jäkla roligt!
Så kommer inte kunna uppdatera så mycket men försöker så gott de går!
Ha det bra så länge! Pussar


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: