15e September 2012

hej alla finisar, sitter just nu i min säng , har precis fixat klart mig sådär lite halv slarvigt.
fixade mitt rum i går och möblerade om osv. lägger ut bilder senare när det är helt städat och klart.
får se vad jag hittar på för kul idag då, känner mer och mer hur mycket jag tröttnat på Strängnäs och hur människor beter sig, och är falska. usch vad jag inte vill bo här!
men antar att det ingår när man bor här. jaja. ska inte klaga mera på det nu.
får helt enkelt se vad jag gör idag om jag inte ska lana med Andreas, om de orkar göra de idag igen eftersom att dom gjorde det igår.
och idag är det jätte fint väder ute, så får se om jag inte drar ut på en promenad om ett tag.
men uppdaterar senare.
puss!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: