22 September - Uppe med tuppen

godmorgon alla sötisar.
ligger just nu i sängen, vaknade för ca. 30 min sen, är fortfarande skit trött. håller på och kollar på nya höst / vinter kläder ( och skor),
som ni märkte så bloggade inte jag i går, jag han ju liksom inte, eller igår slutade jag klockan 12:50 gick till LAVA och kollade på young designers competition, där ca. 20 skolor tävlade , bland annat två styckna från hv11 tävlade från våran skola.
dock vann de inte men det var duktiga.
det var sjukt kul att se! stannade till 16:15 så tog 16:25 tåget hem , då fanny ringde mig och frågade om vi skulle träffas och hitta på något. jaja. slutade med att jag, fanny, jani, pierre och lucas satt på vasa för det spö regnade. men det var trevligt iallafall.
drog sen hem till Fanny och kollade på disney filmer och åt chickennuggets-tallrik. mysigt! drog hem runt 02:00 eller nått då mamma ville att jag skulle komma hem.
iallafall var det en toppen dag så kunde inte bli bättre.
nu ska jag ta och fixa lite och leta lite nya blogg designer. får se om jag hittar några.
uppdaterar senare!
bjuder på en halv gammal bild från instagram!
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: