25 september 2012

Sitter på tåget trött som jag är, slutade 13:50 vilket var skönt och nu är jag som sagt var på tåget påväg hem!
Längtar hem faktiskt!
Dock vet jag inte varför. Men men
Fick reda på idag att den ända lediga dagen förutom fredagar kommer tas bort för att vi kommer att ha föreningstid vilket innebär att vi kommer sluta 15-16 på tisdagar vilket innebär att jag kommer hem ännu senare.
Sämst :(
Jaja så får de vara.
Men men dagen har iallafall varit skön och lugnt!
Mötte Valentina, Nicole och Happy på odenplan gick till skolan, hade mönsterkonstrektion, sen liten rast (30min) sen hade vi hantverk intro. Håller på och skissar upp till ett par kjolar snyggt blir det!
Sen hade vi lunch 12:20-12:50 sen hade vi mentors-tid och genomgång av kursplan.
Jaja så har min dag sett ut iallafall! Senare i kväll blir det att fira min kusin som fyller 10 år idag. Trevligt!
Jaja nu ska jag inte tråka ut er för mycket. Kram på er!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: