Pretty Little Liars & Mellis

ligger just nu i sängen och äter en skål med flingor och mjölk och kollar på Pretty Little Liars, bästa!
i morse så åkte min underbara kille hem, men som tur va så kommer han igen på torsdag och stannar förmodligen över helgen!
men iallafall gick upp runt 06:00, typ död, sen följde jag med älsklingen till tåget som gick 07:14, drog hem och sminkade mig och började skolan 09:25.
Jag och min älskade edina höll faktiskt idrottlektionen idag som var sista, gick bra faktiskt!
har varit skit väder idag, både blåst och regnat hela dagen typ, som tur va slutade det när jag gick till skolan och när jag va på väg hem!
jaja, ska snart sätta mig och plugga också, men först några avsnitt Pretty Little Liars!
puss!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: