TODAY

Sitter just nu i soffan och kollar på när mamma spelar, och pluggar lite. slutade 15:10 idag, stannade kvar i skolan med bästisfestis som hjälpte mig med en massa plugg, på riktigt vad skulle jag göra utan dig gumman?
hade utvecklingssamtal idag också, gick ju sådär... känns lite som att jag är på hal is... börhöver liksom plugga som jag vet inte vad för att ta mig till land igen... får se om jag pluggar till räckligt så jag slipper gå om..
men iallafall stannade i skolan tills 5 över 4 och satt på extra matten och pluggade!
måste verkligen börha ta tag i det här seriöst nu!
så ska ta och fortsätta plugga nu! tur att jag har min finaste vän som får mig att bli peppad iallafall, och sen att jag har en pojkvän & mamma som tror på mig också känns så skönt!
nu blir det mera pluggade då, puss!
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: