Under Påsklovet!

Nu är påsklovet slut och första dagen i skolan är avklarad, haft en ganska jobbig dag, haft ont i huvudet och allmänt tjurig. 
men dagen började bra iallafall med att bestisfestis ringde mig och sa att hon skulle ner på stan så mötte upp henne och gick till skolan. gullet köpte också en energi dryck till mig, och påminde mig om allt jag skulle ha med mig så jag inte glömde nått, kan man önska sig en bättre kompis eller? nej. Hon är den bästa så det så! 
 
jaja, iallafall eftersom att jag inte bloggat på ett tag så får jag göra det nu antar jag, innan jag ska sätta mig och plugga till Np i eng, i morgon och på en samhälls upg.
men tänkte dra lite kort fattat vad jag gjort under mitt påsklov. 
Torsdags: så slutade skolan, älsklingen kom och överraskade mig i skolan. underbaraste! 
Fredags:  myste med älsklingen hemma hos mig.
Lördags: älsklingen åkte hem firade påsk, jag firade påsk hos mormor, träffades på kvällen igen.
Söndags: typ låg hemma myste mm. mins inte riktigt
Måndags: låg hemma hos mig, kolla på pretty little liars, ritade och bestämde vad vi skulle göra dagen där på. 
Tisdags: bestämde med älsklingen att åka till Eskilstuna, kolla lite kläder osv. blev underkläder och ett par snygga brillor hem. 
Onsdags: myste i solen med älskling och ritade en massa täcknade figurer från tvpogram, vad gör man inte när man har tråkigt? 
Torsdags: njöt av solen ute med glass, hjälpe mamma med att bära ner saker i förrådet.
Fredags: jani ringde runt 12, gick ut med han och frida, wille och hugo, drog till paulinska satt och njöt av solen, och sen träffade vi Barish, Lucas, Pierre, och adam. Senare på kvällen träffade vi edina ,drog hem till henne, chillade i hennes underbara soffer. 
Lördags: va hemma under dagen och myste, sen drog vi ut med adde och adam spelade basket, sen ringde edina och vi drog upp till henne, lagade mat, sen kom barish och anes upp, skit roligt! 
Söndags: vi vaknade skit sent, kollade på några avsnitt av pretty little liars, drog senare ut och träffade jani, frida och pierre. Och en snabbis med min lilla gullis edina, drog upp käkade, sen la oss med familjen och myste framför pretty little liars. 
* och i morse droh älsklingen hem, saknar honom redan, va ju med han hela lovet, underbarare lov kan man inte önskat! 
 
ja ungefär så såg mitt påsklov ut! helt okej faktiskt! nu blir det käka macka och sen plugga! 
Några av täckningarna som jag och älsklingen ritade under påsklovet! ganska många endå.. har man tråkigt så har man... 

KOMMENTARER


var är bilder på mig o dig då?! :(

2013-04-10 // 13:39:44
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: