12 Januari 2013

Godmorgon på er! 
vaknade runt 6 / 06:30, alltid lika kul. speciellt eftersom att jag börjar 11:10 idag! haha. 
jaja, har sutit och lyssnat på musik och fixat lite bilder mm. nu på morgonen, ska snart ta och fixa mig, så det är klart. 
funderar på om jag hinner att fixa min naglar, får se om jag hinner eller inte! 
slutar 14:25 idag vilket är super skönt, eftersom att jag börjar 11:10 och har två lektioner och metorstid! 
och i morgon så har vi bara 1 lektion som börjar 09:35 och slutar 10:40 sååå skönt! 
Om 4 dagar är det dessutom Sportlooooooov! wiiiiho! dock har inte Hugo sportlov samtidigt som mig så det suger, men ska bli skönt iallafall, får se vad jag hittar på för skoj då!
Ska ta och fixa mig nu och sen funderar jag på att gå ner och köpa typ chocklad eller nått, är svin sugen på det och dessutom så har dom ju fått tillbaka min favvo, Marabou - Saltlakris så underbar!!!!!! 

Saknar min Favorit kille så mycket!!!!!! längtar så otroligt mycket tills på Torsdag, både för att älsklingen kommer och att det blir lite extra mysigt när det är alla hjärtans-dag också! 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: