13 Februari 2013

Hej på er!
förlåt att jag uppdaterat så segt idag, har för det mesta sovit eftersom jag slutade 10:40, deckade så fort jag kom hem, hade värsta huvudverken och as ont i magen.. så där har jag spenderat min dag typ. 
gick ner på stan med lillebror efter maten, då jag också insåg att någon äcklig unge tagit mina 600 kr som låg i min plånbok, så jävla störande, att folk inte är uppfostrade? 
iallafall hittade en fin alla hjärtans-dag pressent till älsklingen, hoppas han blir glad när han kommer i morgon!
ska ta och prata klart med han nu och sen blir det sova så jag orkar upp i morgon, när det är alla hjärtans-dag och allt!  
uppdaterar väll förmodligen mer i morgon! pussar!

min fina alla hjärtans-dag pressent till min speciella underbara kille! ♥ 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: