21 Januari 2013

Godmorgon på er! eller ja morgon blir det för mig iallafall. 
har sovit som en stock under stort sätt hela dagen, vaknade runt 08:00 gick upp och åt, sa hejdå till min älskling som skulle till skolan. sedan poppade jag poppcorn och satte på en film. 
somnade under filmen och har sovit som en sock sedan dess. så otroligt skönt! 
älsklingen slutar om 1 timma, så funderar på om jag snart ska ta och fixa mig osv. sen gå till Östertälje och möta honom. 
har ändå inge bättre för mig, men vet inte om det är så smart eftersom att jag inte har några nycklar så kan inte låsa deras dörr eftrsom att ingen är hemma. 
ska ringa och se vad hugo tycker jag ska göra. 
i dag så blir det nog hemfärd, eftersom att hugo har studie dag. 
så blir nog att åka hem! mitt sportlov har gått så otroligt snabbt helt sjukt känns som att det precis börjat , men är nästan slut liksom. jaja så är det. skönt för hugo som har sportlov idag iallafall. 
nu ska jag ringa upp älsklingen och höra vad han säger. puss på er så länge! 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: