Sportlov

Hej på er! 
förlåt för dålig uppdatering, har spenderat början på mitt sportlov hos Hugo. 
har inte gjort så värst mycket under de här dagarna, åkte hit i söndags, med Adam och Hugo, gjorde inte mycket i söndags, kollade på film och myste. 
I lördags så vaknade vi , åt frukost la oss och kollade på film, sen drog vi till rosenborg skolan där adam och hugo gick förut, träffade deras kompisar osv, runt lunch. 
sen drog vi efter nån time så åkte vi med bussen tillbaka till hugo. 
la oss igen och kollade på film, och sen drog vi och käkade kebab på Östertälje. skit gott!
och senare på kvällen så drog vi ut med Adam P, och Alex.
Sen blev det mera film, såg en skit bra skräck film i söndags, en av de bästa skräck filmerna jag sätt iallafall! 
 
nu sitter jag hemma hos hugo, både hugo och adam har dragit, hugo till skolan och adam skulle hem, så sitter här helt alone..
men som tur va så kommer min älskade snart hem igen.. saknar honom redan. 
 
Juste har inte bloggat sen alla hjärtans-dag, så tänkte dra lite kort va jag gjorde, mötte upp hugo efter skolan på stationen, gick hem till mig myste. 
ialafall fick ett ur fint armband med hjärtan på av han. super gulligt! lägger upp bilder senare. 
har inte riktigt haft så mycket tid att blogga. så det kommer när jag komemer hem, vilket förmodligen kommer att vara typ på fredag ocm jag inte drar hem tidigare. 
 
blev ett jätte långt inlägg nu, så ska ta och sätta på en film som jag kan lägga mig och kolla på. 
puss på er!
 
Jag älskar dig!
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: