Onsdag 20 Mars 2013

Godmorgon på er! 
va ett tag sen jag bloggade nu, men men nu kör vi! 
vaknade klockan 06:00 med älsklingen, som kom i går klockan 4, blev så otroligt glad! hade förväntat att han skulle komma runt 20 i 6 eller nått. 
men i dag så åkte han hem, han tog 07:14 tåget, följde med honom till stationen, och nu sitter jag här, ska snart börja fixa mig, börjar 09:35. 
men som tur va så kommer min älskade hit på fredag också! åh fyfan va underbart! är ensamna hemma också på fredagen eftersom att mamma och anton följer med danne upp till sthlm. 
men nu ska jag ta och börja fixa mig lite så att jag är klar med det! 
puss! 
fyfan va jag älskar dig min favorit kille! du är det absolut bästa som finns! all kärlek tilll dig! <3
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: