13 Maj 2013

Godmorgon på er!
älsklingen har precis åkt med tåget till skolan och jag börjar 09:25, har också möte med rektorn nu på morgonen får se hur det går.
Mitt humör den senaste tiden har verkligen varit rasligt...humörsvängar så det skriker om det.
ibland kan jag vara skit glad, och sen från ingenstans kan jag bli jätte arg eller jätte ledsen.
är mycket som pågår just nu, men det kommer bättre tider.. hoppas jag! 
 
ska ta och börja fixa mig till skolan, känner inte alls för att gå till skolan idag, och känner verkligen inte för att vara det minsta social.. vill bara ligga i sängen och va med min finaste kille.
men men.. man kan inte alltid få som man vill, tur att jag iallafall har en pojkvän som funnits för mig dag som natt och som jag är så otroligt taksam över, vet ärligt inte vad jag skulle göra utan han nu! 
nu blir det väll att leta ut några snygga enkla kläder och sen sminka sig och raka vägen till skolan.
Ha en bra dag!
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: