20 maj 2013

godmorgon! sitter just nu i min säng och äter lite frukost, älsklingen åkte för ett tag sen och jag ska snart ta och göra mig i ordning och sen gå till skolan, somnade hur tidigt som hellst i går, hade sån sprängande huvudverk så deckade så fort jag la mig i sängen, jaja nu är jag ut vilad iallafall. 
skulle varit hos älsklingen i helgen men det blev inte så, så han kom hit istället, men nästa helg så drar jag, hugo och några av hans kompisar upp och kollar på bio, mys! 
ska ta och fixa mig nu, lägger några bilder från i helgen! 
bild 1&2 - är på mig och min älskade!
bild 3 - är på mina nymålade naglar som jag gjorde i helgen. 
bild 4 - bild på frukost efter vi hade sovit ute på min altan. 
bild 5 - mamma bakade godaste pajen.
bild 6 - bild på alba, adams söta hund som vi var ute och badade med i fredags! 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: