27 Maj 2013

Har inte bloggat på ett tag nu, men eftersom att jag har lite tid över nu på håltimman så tänke jag att jag kunde slänga in ett inlägg sådär kort, tänkte säga andledingen till att jag inte bloggat denna gång är för att det har hänt en massa saker, stora förändringar och med andra ord bara mycket som händer just nu. 
Men iallafall så åkte jag till hugo i helgen, skulle kollat på fast and furious 6 med hugos polare i fredags på heron, men blev inte så eftersom att det inte fanns några bra platser så jag och hugo bestämde oss för att kolla på ironman 3 i 3D fakstiskt riktigt bra film det med!
i lördags mådde jag sådär, var seg och trött, drog ut med hugos kolmpisar ett tag på dan och inte så mycket mer, mest slappdag.
och i söndags så drog vi till hugos underbara mormor hälsade på henne och hennes alla hundar, så mysiga fick se valparna igen, så söta!
senare på kvällen runt kl.18 nånting så drog vi till hugos farmor och åt middag med dom och hans familj, jätte mysigt dock va jag tvungen att åka med 19:17 tåget så var lite tråkigt.
jaja nu sitter jag i skolan och ska plugga lite medans alla är på lektion, va nere i stan förut köpte blådåre och marabou satt oss i hamnen och tog de lungt.
ska ta och på börja nu ha en bra dag alla! :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: