God Morgon Världen

Godmorgon hela världen som antagligen sover än sån här fin lördags-morgon, alla förutom jag och min pojkvän som jag tvingade att vara vaken för att jag har sån jävla nackspärr, det gör så j*********vla ont så det inte går att beskriva.
Igår var jag och älskling i eskilstuna för att vi skulle till zero one six, men eftersom att har går i skolan i e-tuna och jag slutade 12.25 så tog jag 13.40 till eskilstuna och han slutade 14.30 så jag gick ner på stan ett tag själv och hitta ett jätte fint linne som fick följa med hem :D
iallafall sen så mötte jag älsklingen vid city huset och så gick vi till skjulsta bussen, sen var vi på zero one six några timmar och fan va lad han var föfr det :) även fast att jag inte tycker att det kanske är så himmla roligt, men vad gör man inte för sin pojvänn ? ;)
allafall så tog vi bussen nånting och så gick vi & åt McDonalds, muuums hihi :) när vi kom hem så drog vicktor ut och träffa josef och några till, vet inte riktigt vad dom gjorde ;) men så typ 2 ½ timma senare så ringde han och var helt panikslagen,'' jag saknar dig , kan du komma ner och öppna dörren? '' och sen så gick vi och la oss i min mysiga säng hihi,
och här sitter vi än haha :) ska nog gå upp äta frukost nu, börjar bli lite hungrig, men bloggar mera senare, pusshej :D


KOMMENTARER


Elin

lägg upp bild på linnet :D

2011-09-17 // 11:39:53

visst , lägger in en bild så snart som möjligt ! :)

2011-09-21 // 20:16:22
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: