Moooobil bloggar från sängen

Hej förlåt att jag har varit oerhört dålig på att uppdatera den senaste tiden ber så mycket om ursäkt gör det!! Ska bli bättre på det :) Gick hem från skolan idag eftersom att jag bokstavligt talat mår bajs, har ont överallt , i huvudet , magen, halsen, mår illa osv. Och efter lunchen så hade vi inga fler Letioner utan vi hade skoljoggen istället och jag kände att jag inte kommer klara eller orka gå 5 km när jag mår som jag gör så jag hick hem och la mig i sängen och här ligger jag :) JUSTE FÅR INTE GLÖMMA ATT SÄGA ATT JAG VAR I TURKIET !! det var bl.a. Därför jag inte kunnat bloggat, men det var helt fantastikt underbart hade super mysigt, men skriver ett inlägg med bilder och berättar lite om det senare, för min dator krånglar osv ( eller så är det bara jag som inte fixar det, är inte så himla teknisk av mig hahaha ) och det är därför jag mobil bloggar som jag aldrig gjort förut , för jag inte riktigt förstod hur man fixade det haha det kanske inte är något fel på min dator det är nog bara jag som är så sjukt i teknisk av mig hahaha, men iallafall så fick jag hjälp av Karin Gjellan , tack så mycket Karin haha :) Men bloggar mera senare om det son hänt under den tiden som jag inte bloggat, pusshej leverpastej :D

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: