MIDSOMMAR

hejsan förlåt för otroligt dålig uppdatering, det är faktiskt så att vårat internett här hemma inte riktigt funkar som det ska så därför kan jag inte alltid blogga.
men men, iallafall så igår vad det ju midsommar, vilket var trevligt, var först hos mammas' och jonnys kompisar och även våra gammla grannar och grillade hade 5 kamp osv. mysigt faktiskt sen drog jag hem runt 20:00 eller nått liknande och träffade sandor, robin,joseph,jonathan så drog vi och mötte någon sebbe sen vidare till IP och spelade lite boll med några små barn typ. haha sen vidare in mot stan och träffade en massa andra, var en riktigt rolig kväll men dock tappade vi bort varandra lite här och var, slutade med att jag robin , tobbe och joseph satt uppe vid höghusen och tappat bort sebbe och sandor som typ sprang fram.
 
så vi visste inte riktigt var de tog vägen så vi satte oss vid busshållplatsen och väntade, och sandor svarade inte i telefonen men tillslut hittade vi iallafall dom, så drog vi till strandbadet träffade på några där, jaja trevligt var det iallafall och det slutade med att jag och robin blev sams och han sov hos mig i natt, mysigt låg och typ pratade hela natten, dock var han ju inte så nykter eller det var nog inte någon av dom men mysigt var det iallafall.
och i morse så vaknade vi runt 12:30 typ , gick upp drack lite juice och sen ville robin ner och käka pizza så följde med han ner på Marias sen vidare till godis-monstret och handlade godis och sen hem till mig för att lägga oss och kolla på hajar som hajar. hann dock inte se klart hela eftersom att Robins mamma skulle komma med kläder för han hade bestämdt med några att dom skulle fiska osv. så träffade både hans pappa och hans tjej , och hans mamma och hans söta lillasyster. trevligt! sen har jag nog inte gjort så mycket mera idag , i morgon kanske det blir att åka till kolmården och kolla på alla djuren om de inte regnar såklart!
får se , bloggar mera senare , ska ta och ladda över massa bilder från mobilen så kommer flera bilder senare!

puss
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: