4:e Januari 2013 - Frukost

 God morgon på er.
sitter just nu nere på mitt rum och lyssnar på musik och kollar igenom lite bilder samtidigt som jag äter godaste müsli som finns, herregud får nästaan aldrig nog. 
Är iallafall hur fint väder som hellst idag så funderar på att dra ut och gå en runda och sedan sätta mig och plugga lite , har ju ganska mycket att ta igen nu när jag byter skola. så gäller att verkligen plugga i fatt nu.
känns så tomt nu när min älskling åkt, lämnade han igår runt 22:30 eller nått, åh herregud största pms tönten som började gråta när han skulle gå.
men känns verkligen helt tomt, har ju varit med han sen jullovet började i stortsätt. så nu känns det som att det är något som saknas. men hoppas han kan komma på måndag och träffa mig. saknar han så sjukt just nu.
och i morgon är det faktiskt 2 Månader, och han är typ i norrland då.. kul.
men älskar han lika mycket för det.
känns som att vi känt varandra så mycket länge och att de här två månaderna är typ ett halvår.  Jag älskar dig min prins!
jaja, ska ta och börja hoppa in i en dusch och sen fixa mig.
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: