FREDAG!

ÄNTLIGEN! som jag längtat efter den här dagen, så skönt det ska bli med lite helg. 
älsklingen är snart på väg nu så sitter bara och väntar på det, eftersom att jag inte kan jobba på spanska lektionen för jag har ingen inloggning till boken.. crap. 
men men ska plugga lite sen efter skolan eftersom att vi har prov nästa vecka och en upg, som ska vara inne i dag för oss nya som började efter lovet. 
slutar också 15:15 idag vilket inte är nå vidare, men har snart lunch så är inte så farligt.
hoppas jag iallafall.. 
har så ont i huvudet och magen , dessutom är jag skit trött har sovit såååååå sjukt dåligt inatt så det finns inte. låg och vred runt och sen blev det för varm och sen förkalt.. hemskt var det iallafall.. 
men idag ska jag sova med min älskling och då vet jag att jag kommer sova bra så längtar lite faktikst! 
men nu ska jag ta och fixa lite saker och sen så går jag på lunch puss på er så länge!
saknar dig så!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: